شیاف قرصی ماریانا

قرص شیاف ماریانا نوعی دارو از طب سنتی میباشد که به درمان بسیاری از بیماری های زنانه، افزایش میل جنسی و مرمت ساختار از بین رفته تناسلی بدن زنان میپردازد.
این شیاف گیاهی میتواند به خانم ها کمک کند که در صورت مداوا نشدن با داروهای شیمیایی و بروز مجدد مشکلات شان بعد از قطع داروهای شیمیایی، بدون هیچ خطری به رفع مشکلات و بیماری های خود بپردازند.
مدت زمان نتیجه بخشی قرص ماریانا چقدر است ؟

شیاف تنگ کننده واژن یک محصول با تاثیر موقت / دائم است.
دو ساعت پس از استفاده نتایج سریع و موقت آن را بصورت کامل مشاهده خواهید کرد. برای درمان و تنگ شدن دائمی در واژن ، به مدت ۳ ماه ، هر هفته از یک قرص واژینال استفاده کنید. (هر سال این کار را تکرار کنید)
*: شیاف تنگ کننده با گرما و ترشحات واژن آب شده و کاملا جذب می شود. (نیازی به بیرون آوردن آن نیست)
*: یکی از مزایای شیاف واژنال ماریانا ، نسبت به پودر گیاهی تاثیر سریع آن میباشد.
*: این محصول کاملا مطمئن ، مورد تایید پزشکان و بدون عوارض جانبی می باشد.
محصول قرص ( شیاف ) ماریانا ، تنگ کننده قوی واژن بصورت کاملا ارگانیک و ۱۰۰% گیاهی تهیه شده است که این خود یک مزیت عالی برای این محصول به شمار می آید . از دیگر تاثیرات این محصول با ارزش می توان به موارد زیر اشاره کرد :

     کمک به درمان بیماری های زنانه
    کمک به رفع کیست
    رفع عفونت و باکتری واژن
    متعادل کردن ترشحات زنانه
گیاه ماریانا چیست؟
قرص (شیاف) ماریانا تنگ کننده قوی واژن از گیاه ماریانا به دست می‌آید. این گیاه سالیان سال است که برای تنگ کردن واژن و علاج بسیاری از بیماری‌های ناحیه تناسلی بانوان شناخته می‌شود. همچنین خواص بی‌نظیر این گیاه در کتب پزشکی قدیمی چون قانون طب سنتی، سینوهه و … توسط حکیمان و پزشکان معتبری چون بوعلی سینا، ملاصدرا و …. تائید گشته و مداومت بر استفاده از آن توصیه شده است.

این داروی گیاهی به خوبی میتواند ترشحات داخلی بدن خانم ها را تنظیم کند و از بروز بسیاری از سوزش ها، عفونت ها، خارش ها و التهابات جلوگیری کند.

بدن خانم ها در ناحیه تناسلی، از واژن تا رحم دارای قسمت های حساسی است که هر کدام کاری را انجام میدهند و میتوانند تحت تاثیر آلودگی ها، ترشحات نامنظم هورمون ها، بیماری ها، نوع تغذیه و … قرار بگیرند و مشکل ساز شوند، استفاده از این شیاف گیاهی و موثر میتواند خیلی از مشکلات بانوان را رفع کند.

آردینی اوخو
شنبه 29 خرداد 1400
بؤلوملر :