بهترنی مندل های قهوه سبز لاغری

چای لاغری سهله

0 گؤروش
یازار:‌

آیا قهوه‌ ی سبز برای لاغر شدن جوابگو است؟

در دنیای این روزها لاغر شدن و داشتن اندامی متناسب خواسته ی همه است. به همین دلیل بازار پر از داروهای شیمیایی شده که وعده ی لاغری و کاهش وزن را به خریداران می دهند. کم کردن وزن٬ چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام دغدغه ای است که در همه جای دنیا مردم با آن روبرو هستند. برای کاهش وزن روش های گوناگون شیمیایی٬ گیاهی و فعالیت بدنی پیشنها می شود اما اخیراً مکمل‌هایی وارد بازار شده که ادعا می کند با مصرف چای لاغری سهله بدن دچار چربی‌سوز می‌شود. شاید در میان شلوغی بازار دارو و روش های رسیدن به تناسب اندام انتخاب سخت باشد اما مصرف چای سهله راهی جدید و مطمئن است. مصرف قهوه ی سبز نسبت به مواد شیمیایی عوارض و خطراتی را برای بدن به همراه ندارد. شاید افراد زیادی هستند که به دنبال لاغری بی دردسر و راه های سریع هستند. با ادعای تولیدکنندگان مکمل‌های قهوه سبز لاغری این گیاه دارای اثرات کاهش وزن است.

مصرف دمنوش قهوه سهله با تاثیری که بر کاهش اشتها و ایجاد سیری می گذارد باعث کاهش وزن شده و تناسب اندام را به دنبال دارد. از خواصی که نوشیدنی قهوه سبز دارد چربی‌سوزی قوی و کاهش اشتهای موثر است. این نوشیدنی سریع‌الاثر بوده و کاهش وزن باور نکردنی به همراه دارد. با مصرف دمنوش سهله می توان از خواص انرژی‌ دهنده آن در طول روز بهره برد. متاسفانه مسلما مواد شیمیایی خطرات و عوارض جانبی فراوانی به همراه دارد. علت اصلی کاهش وزن با مصرف قهوه معمولی محتوای بالای کافئین آن است. از ویژگی های که کافئین قهوه سبز می توان به تحریک چربی سوزی٬ سرکوب چربی‌سازی در بدن٬ افزایش سطح انرژی بدن و اثرات گرمازایی اشاره کرد. در حقیقت کافئین موجود در قهوه سبز بسیار کمتر از قهوه معمولی است. در حدی که نمی توان علت اثرات لاغری را به کافئینقهوه سبز نسبت داد. در واقع مواد شیمیایی دیگری مانند کلروژنیک اسید موجود در این گیاه علت اثرات لاغرکننده آن است. با توجه به خواص بی نظیر این ماده ی گیاهی باید به دفع شدید صفرا و به‌دنبال آن کاهش کلسترول در بدن نیز اشاره داشت. علاوه بر این موارد ذکر شده، مصرف قهوه سبز مانع از جذب برخی قندها می‌شود. که در‌ نتیجه اختلال در جذب قندها، مانع ورود انرژی زیاد به بدن می شود.

احتمالا خیلی ها این نکات مثبت را تبلیغات تولیدکنندگان می دانند. شاید این سوال برای همه پیش بیاید که آیا قهوه ی سبز واقعا لاغر کننده است؟ واقعیت این است که قهوه ی سبز حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است. با توجه به مطالعات انجام شده با مصرف قهوه سبز آنتی‌اکسیدان های آن به تنظیم فشار‌خون کمک می کند. علاوه بر این نوشیدنی قهوه سبز لاغری به مقاومت در مقابل انسولین و کنترل قند خون به بدن کمک می رساند. این نتایج بدست آمده طی تحقیقات و مطالعات انجام شده کسب شده است. اما مطمئنا آزمایشات بیشتری به روی این ماده انجام می گیرد تا دلیل این ویژگی های معجزه گر بیشتر روشن شود. شاید سوال خیلی ها در مورد مصرف قهوه ی سرد این باشد که آیا می توان به هر اندازه در طول روز مصرف کرد؟ مطمئنا زیاده روی در مصرف هر ماده ای پسندیده نیست. برای کسب خواص این نوشیدنی نیز باید آن را در حد منطقی مصرف کرد. در غیر این صورت به جای فایده، به بدن ضرر می‌ رساند. اگر مصرف چای سبز سهله بیش از اندازه م شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات و عوارضی را به‌دنبال خواهد داشت. افراط در مصرف قهوه سبز باعث افزایش ماده در خون می‌شود که می تواند باعث سفت شدن دیواره قلب و عروق شود.

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , خرید قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغری سهله

آردینی اوخو
دوشنبه 28 اسفند 1396
بؤلوملر :

دمنوش لاغری سهله

0 گؤروش
یازار:‌

آیا قهوه‌ ی سبز لاغرکننده است؟

کم کردن وزن٬ چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام دغدغه ای است که در سرتاسر دنیا مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای کاهش وزن روش های گوناگونی پیشنها می شود اما اخیراً مکمل‌هایی با نام دمنوش قهوه سبز سهله وارد بازار شده است که ادعای چربی‌سوز می‌کند. شاید افراد زیادی هستند که به دنبال لاغری بی دردسر و راه های سریع هستند. با ادعای تولیدکنندگان مکمل‌های قهوه سبز این گیاه دارای اثرات کاهش وزن است. علت اصلی کاهش وزن با مصرف قهوه معمولی محتوای بالای کافئین آن است.از ویژگی های که کافئین قهوه سبز می توان به تحریک چربی سوزی٬ سرکوب چربی‌سازی در بدن٬ افزایش سطح انرژی بدن و اثرات گرمازایی اشاره کرد. در حقیقت کافئین موجود در قهوه سبز لاغری بسیار کمتر از قهوه معمولی است. در حدی که نمی توان علت اثرات لاغری این گیاه را به کافئین آن نسبت داد. در واقع مواد شیمیایی دیگری مانند کلروژنیک اسید موجود در این گیاه علت اثرات لاغرکننده آن است.
آیا قهوه سبز لاغر کننده است
مصرف قهوه سبز رژیمی با تاثیری که بر کاهش اشتها و ایجاد سیری می کند باعث کاهش وزن شده و به تناسب اندام کمک می کند. از خواصی که نوشیدنی قهوه سبز اصل در این زمینه دارد چربی‌سوزی قوی و کاهش اشتهای موثر است. این نوشیدنی سریع‌الاثر بوده و کاهش وزن باور نکردنی به دنبال دارد. با مصرف قهوه می توان از خواص انرژی‌ دهنده آن در طول روز بهره برد. روش های طب سنتی و داروهای گیاهی برای لاغر شدن نسبت به داروهای شیمیایی عوارضی به همراه ندارد. متاسفانه این روزها بازار پر از داروهای شیمیایی شده که مژده ی لاغری و کاهش وزن را به مخاطبان می دهد. مسلما مواد شیمیایی خطرات و عوارض جانبی فراوانی به همراه دارد. در حالی که طب سنتی با استفاده از روش های درمانی گیاهی و سالم درمان موثرتری را پیشنهاد می کند. شاید در میان شلوغی بازار دارو و روش های رسیدن به تناسب اندام انتخاب سخت باشد اما با کمی تحقیق و مشورت با افراد متخصص مطمئنا قهوه ی سبز را بهترین روش خواهید دانست.
مصرف قهوه سبز لاغر کننده است
شاید این سوال برای همه پیش بیاید که آیا دمنوش لاغری سهله واقعا لاغر کننده است؟ شاید خیلی ها این نکات مثبت را تبلیغات تولیدکنندگان می دانند اما در حقیقیت قهوه ی سبز حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است. با توجه به مطالعات انجام شده این آنتی‌اکسیدان به تنظیم فشار‌خون کمک می کند. علاوه بر این نوشیدنی قهوه ی سبز به مقاومت در مقابل انسولین و کنترل قند خون به بدن کمک می رساند. با توجه به خواص بی نظیر این ماده ی گیاهی باید به دفع شدید صفرا و به‌دنبال آن کاهش کلسترول در بدن نیز اشاره داشت. علاوه بر این موارد ذکر شده، قهوه سبز مانع جذب برخی قندها می‌شود. که در‌ نتیجه اختلال در جذب قندها، مانع ورود انرژی زیاد به بدن می شود. این نتایج بدست آمده طی تحقیقات و مطالعات انجام شده کسب شده است.

 

اما مطمئنا آزمایشات بیشتری به روی این ماده انجام می گیرد تا علت این ویزگی های معجزه گر بیشتر روشن شود. شاید سوال خیلی ها در مورد مصرف قهوه ی سرد این باشد که آیا می توان به هر اندازه در طول روز مصرف کرد؟ مطمئنا زیاده روی در هر امری پسندیده نیست. برای کسب خواص مفید دمنوش قهوه سبز نیز باید آن را در حد منطقی مصرف کرد. در غیر این صورت به جای فایده، به بدن ضرر می‌ رساند. اگر قهوه سبز بیش از اندازه مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات و عوارضی را به‌دنبال خواهد داشت. مصرف افراطی این نوشیدنی باعث افزایش ماده در خون می‌شود که می تواند باعث سفت شدن دیواره قلب و عروق شود.

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

آردینی اوخو
دوشنبه 21 اسفند 1396
بؤلوملر :

طریقه مصرف قهوه سبز

0 گؤروش
یازار:‌

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری

زمانی که برای رسیدن به طعم بهتر و مناسب تر ,قهوه معمولی را که به رنگ قهوه ای است و اغلب ما آن را به این رنگ می شناسیم, در حرارت بالا تفت می دهند به قهوه سبز تبدیل می شود. استفاده از تفت در دمای بالابه منظور روش استفاده از قهوه سبز می باشد چراکه مزه اولیه آن قابل تحمل نبوده و بسیار تلخ مزه می باشد.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
دلیل برتری دمنوش قهوه سهله نسبت به قهوه معمولی
وجوداسید کلروژنیک بیشتر در قهوه سبز نسبت به قهوه معمولی و قهوه ای رنگ , تاثیر زیادی در مصرف و نحوه استفاده از قهوه سبز می گذارد و دلیلی است بر ارجعیت بودن قهوه سبز لاغری نسبت به قهوه معمولی. دلیل برتری قهوه سبز به دلیل آزاد شدن گلوکز از کبد به بدن می باشد که این امر باعث سوخت و ساز و سوزاندن بیشتر چربی در بدن می شود. ولی باید با روش استفاده از قهوه سبز برای لاغری به طور دقیق آشنا شوید تا مصرف بیش از حد و خارج از مقدا ر معین دمنوش سهله , این فرایند سوخت و ساز در بدن را دچار اختلال و مشکل نکند.
طریقه استفاده از قهوه سبز
روش استفاده از چای سبز سهله برای لاغری با توجه مدت استفاده از ان
در تحقیقات علمی صورت گرفته روی تعدادی از افراد که از قهوه سبز برای رسیدن به وزن ایده ال و کم نمودن اضافه وزنشان در سال ۲۰۱۲ استفاده می نمودند نتایج زیر حاصل شد. این افراد به مدت دوازده هفته پی در پی و مداوم از قهوه سبز به تنهایی برای کم کردن وزنشان استفاده می نمودند بعد از گذشت این زمان میزان وزن انها در حدود هشت کیلو گرم کاهش یافت که مقدار قابل توجهی است. همچنین با طرز استفاده از قهوه سبز به صورت اصولی در این افراد بیماری های عروقی و قلبی کمتری نمود کرد و نتیجه بیانگر این امر بود که مصرف قهوه سبز سبب حافظت از پوست در برابر عوامل پیری زود رس نیز شده بود.
طرز استفاده از قهوه سبز و میزان مصرفی آن می تواند در بدن ایجاد عوارض نماید اگر به نادرستی و بیش از اندازه مصرف شود ممکن است تشنج عصبی در فرد ایجاد نموده و یا دستگاه گوارش رادرچار اختلال نماید پس حتما قبل از مصرف با پزشک خود در رابطه با میزان و نحوه استفاده از قهوه سهله مشورت نمایید.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
طریقه مصرف قهوه سبز با توجه یه وضعیت بدن
اگر از بیماری فشار خون بالا رنج می برید باید در روش مصرف قهوه سبز دقت بیشتری کنید چراکه مصرف مناسب این قهوه به میزان ۹۳ الی ۱۸۵ میلی گرم به صورت کپسول می تواند فشار شما راتنطیم نموده و باعث بهبودی ان گردد.
اگر جزو افرادی هستید که از کپسول خالص قهوه سبز برای لاغری استفاده می کنید توصیه ما به نحوه استفاده از قهوه سبز لاغری  طبق میزان میلی گرم و یا تعداد مشخص از این کپسول ها در روز می باشد یعنی در حدود ۲ کپسول چهار صد میلی گرم و یا مقدار هفتصد الی هزارو پنجاه میلی گرم در روز می توان مقدار مناسبی برای کاهش وزن و رسیدن به وزنی ایده ال در شما باشد. فراموش نکنید نحوه استفاده از چای سهله به صورت کپسول , نیم ساعت قبل از وعده غذایی به همراه مقداری آب ( یک لیوان) می باشد.

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری در حالت پودر آن
در مواردی که نمی توانید این ماده لاغر کننده را به صورت کپسول تهیه و مصرف کنید می توانید از عطاری و داروخانه ها پودر ان را تهیه کرده و به مقدار ۶۰ گرم در ۳۰۰ سی سی آب ریخته و در حالت جوش قرار دهید و پانزده دقیقه بعد ظرف را برداشته به مدت ۱ ساعت برای جدا شدن ناخالصی هایش به ان مهلت دهید و از صافی حتما عبور دهید و سپس روزانه دو فنجان از ان را برای لاغری میل نمایید.

 

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , خرید قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغری سهله

آردینی اوخو
چهارشنبه 16 اسفند 1396
بؤلوملر :

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری

0 گؤروش
یازار:‌

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری

زمانی که برای رسیدن به طعم بهتر و مناسب تر ,قهوه معمولی را که به رنگ قهوه ای است و اغلب ما آن را به این رنگ می شناسیم, در حرارت بالا تفت می دهند به قهوه سبز تبدیل می شود. استفاده از تفت در دمای بالابه منظور روش استفاده از قهوه سبز می باشد چراکه مزه اولیه آن قابل تحمل نبوده و بسیار تلخ مزه می باشد.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
دلیل برتری دمنوش قهوه سهله نسبت به قهوه معمولی
وجوداسید کلروژنیک بیشتر در قهوه سبز نسبت به قهوه معمولی و قهوه ای رنگ , تاثیر زیادی در مصرف و نحوه استفاده از قهوه سبز می گذارد و دلیلی است بر ارجعیت بودن قهوه سبز لاغری نسبت به قهوه معمولی. دلیل برتری قهوه سبز به دلیل آزاد شدن گلوکز از کبد به بدن می باشد که این امر باعث سوخت و ساز و سوزاندن بیشتر چربی در بدن می شود. ولی باید با روش استفاده از قهوه سبز برای لاغری به طور دقیق آشنا شوید تا مصرف بیش از حد و خارج از مقدا ر معین دمنوش سهله , این فرایند سوخت و ساز در بدن را دچار اختلال و مشکل نکند.
طریقه استفاده از قهوه سبز
روش استفاده از چای سبز سهله برای لاغری با توجه مدت استفاده از ان
در تحقیقات علمی صورت گرفته روی تعدادی از افراد که از قهوه سبز برای رسیدن به وزن ایده ال و کم نمودن اضافه وزنشان در سال ۲۰۱۲ استفاده می نمودند نتایج زیر حاصل شد. این افراد به مدت دوازده هفته پی در پی و مداوم از قهوه سبز به تنهایی برای کم کردن وزنشان استفاده می نمودند بعد از گذشت این زمان میزان وزن انها در حدود هشت کیلو گرم کاهش یافت که مقدار قابل توجهی است. همچنین با طرز استفاده از قهوه سبز به صورت اصولی در این افراد بیماری های عروقی و قلبی کمتری نمود کرد و نتیجه بیانگر این امر بود که مصرف قهوه سبز سبب حافظت از پوست در برابر عوامل پیری زود رس نیز شده بود.
طرز استفاده از قهوه سبز و میزان مصرفی آن می تواند در بدن ایجاد عوارض نماید اگر به نادرستی و بیش از اندازه مصرف شود ممکن است تشنج عصبی در فرد ایجاد نموده و یا دستگاه گوارش رادرچار اختلال نماید پس حتما قبل از مصرف با پزشک خود در رابطه با میزان و نحوه استفاده از قهوه سهله مشورت نمایید.
طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری
طریقه مصرف قهوه سبز با توجه یه وضعیت بدن
اگر از بیماری فشار خون بالا رنج می برید باید در روش مصرف قهوه سبز دقت بیشتری کنید چراکه مصرف مناسب این قهوه به میزان ۹۳ الی ۱۸۵ میلی گرم به صورت کپسول می تواند فشار شما راتنطیم نموده و باعث بهبودی ان گردد.
اگر جزو افرادی هستید که از کپسول خالص قهوه سبز برای لاغری استفاده می کنید توصیه ما به نحوه استفاده از قهوه سبز لاغری  طبق میزان میلی گرم و یا تعداد مشخص از این کپسول ها در روز می باشد یعنی در حدود ۲ کپسول چهار صد میلی گرم و یا مقدار هفتصد الی هزارو پنجاه میلی گرم در روز می توان مقدار مناسبی برای کاهش وزن و رسیدن به وزنی ایده ال در شما باشد. فراموش نکنید نحوه استفاده از چای سهله به صورت کپسول , نیم ساعت قبل از وعده غذایی به همراه مقداری آب ( یک لیوان) می باشد.

طرز استفاده از قهوه سبز برای لاغری در حالت پودر آن
در مواردی که نمی توانید این ماده لاغر کننده را به صورت کپسول تهیه و مصرف کنید می توانید از عطاری و داروخانه ها پودر ان را تهیه کرده و به مقدار ۶۰ گرم در ۳۰۰ سی سی آب ریخته و در حالت جوش قرار دهید و پانزده دقیقه بعد ظرف را برداشته به مدت ۱ ساعت برای جدا شدن ناخالصی هایش به ان مهلت دهید و از صافی حتما عبور دهید و سپس روزانه دو فنجان از ان را برای لاغری میل نمایید.

 

قهوه سبز سهله ,قهوه سهله ,خرید اینترنتی قهوه سبز سهله , خرید قهوه سبز سهله , دمنوش قهوه سبز سهله , قهوه لاغری سهله

آردینی اوخو
یکشنبه 13 اسفند 1396
بؤلوملر :

قهوه سبز اصل

0 گؤروش
یازار:‌

ترکیبات قهوه سبز و تاثیر آن بر سلامتی و لاغری

 

قهوه کال یل همان قهوه سبز در درون تر کیبات خود دارای مواد موثری است که برای سلامتی بدن مفید بوده و می تواند برای کاهش وزن و لاغری نیز موثر باشد.

در باره ی ترکیبات قهوه ای سبز و تاثیرات آن امروزه خبر های زیادی منتشر شده است،درتر کیبات قهو سبز و آنتی اکسیدانهای موجود در آن اسید کلروژنیک از مهمترین آنتی اکسیدان ها ی شناخته شده می باشد، به دبیل وجود این ماده ی موثر در ترکیبات قهوه سبز ، این ماده می تواند از ابتلا به بیماری های بسیاری مانند بیماری های کبدی مانند سیروز کبدی که در اثر تجمیع چربی در کبد به وجود می آید ،سنگ کیسه صفرا، سرطان کبد ، بیماری دیابت ، مقاوت به انسولین در بدن و…پیش گیری کند.

به دلیل وجود مقدار کمتری کافئین در ترکیبات قهوه سبز سهله نسبت به قهوه معمولی ، استفاده از آن برای بدن مناسب تر بوده وبا مصرف قهوه سبز فرد کمتر به عوارض ناشی ا کافئین موجود در قهوه دچار خواهد شد.

قهوه سبز در واقع همان قهوه نارس می باشد و به دلیل رنگ سبز آن به قهوه سبز شهرت یافته است ،قرص ها و نوشیدنی ها و عصاره های قهوه سبز از این میه ی کال سبز رنگ تهه می شوند، قهوه سبز طعمی متفاوت با قهوه معمولی دارد و بیشتر مانند یک داروی گیاهی می باشد تا یک نوشیدنی کافئین دار مانند قهوه باشد.

در ترکیبات قهوه سهله به میزان ۲۰ درصد کمتر از قهوه معمولی کافئین وجود دارد ، هم چنین اسید کلروژنیک که یک ماده ی موثر برای بدن است در ترکیبات قهوه سبز از قهوه معمولی بیشتر می باشد ، یبه همین دلیل قهوه ی سبز نسبت به قهوه معمولی مواد موثر بیشتری را برای بدن دردرون خود جای داده است.

اسید کلروژنیک که یک نوع اسید کافئیک می باشد ، در ترکیبات قهوه سبز و قهوه معمولی وجود دارد ، مقدار ۵۰۰تا ۸۰۰میلی گرم اسید کلروژنیک در تر کیبات قهوه معمولی وجود دارد ولی میزان وجود این اسید در ترکیبات قهوه سبز بسیار بیشتر است.

اسید کلروژنیک را می توان در میوه هایی مانند سیب، گلابی، بلوبری و توت فرنگی نیز مشاهده کرد، این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان برای سیستم عصبی عمل کرده و عواملی را که سبب ایجاد التهاب در سیستم عصبی می شوند را مهار می سازد ، هم چنین قهوه سبز به عنوان ملین نیز برای افراد مبتلا به یبوست به کار گرفته می شود.

اسید کلروژنیک وجود در ترکیبات قهوه سبز به عنوان یک صفرا آور بوده و جریان صفرا را از سمت کیسه صفرا به سمت روده افزایش می دهدو مانع از تجمع صفرا در کیسه ی صفرا می شود ، به همین دلیل از تشکیل شدن سنگ در کیسه صفرا پیش گیری می شود.

هر دانه از قهوه ی سبز سهله دارای ۶ تا ۷ درصد اسید کلروژنیک می باشد ولی این یزان در قهوه معمولی بسیار کمتر می باشد ، به همین دلیل ترکیبات قهوه سبز خاصیت ضد سرطانی داشته و قهوه سبز جزء مواد دارویی به حساب می آید، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن شده و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.

 

به دلیل این که ترکیبات قهوه سبز لاغری سهله دارای مقدار کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی می باشد ، مقدار انرژی را در بدن افزایش داده ، در نتیجه ضربان قلب و فعالیت های سیستم های قلبی عروقی نیز افزایش پیدا می کند، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در تر کیبات قهوه سبز سبب می شود که فشار خون در بدن کاهش پیدا کند، به همین دلیل از قهوه سبز برای کاهش فشار خون استفاده ی شود.

 

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

آردینی اوخو
دوشنبه 7 اسفند 1396
بؤلوملر :

قهوه ای سبز

0 گؤروش
یازار:‌

ترکیبات قهوه سبز و تاثیر آن بر سلامتی و لاغری

 

قهوه کال یل همان قهوه سبز در درون تر کیبات خود دارای مواد موثری است که برای سلامتی بدن مفید بوده و می تواند برای کاهش وزن و لاغری نیز موثر باشد.

در باره ی ترکیبات قهوه ای سبز و تاثیرات آن امروزه خبر های زیادی منتشر شده است،درتر کیبات قهو سبز و آنتی اکسیدانهای موجود در آن اسید کلروژنیک از مهمترین آنتی اکسیدان ها ی شناخته شده می باشد، به دبیل وجود این ماده ی موثر در ترکیبات قهوه سبز ، این ماده می تواند از ابتلا به بیماری های بسیاری مانند بیماری های کبدی مانند سیروز کبدی که در اثر تجمیع چربی در کبد به وجود می آید ،سنگ کیسه صفرا، سرطان کبد ، بیماری دیابت ، مقاوت به انسولین در بدن و…پیش گیری کند.

به دلیل وجود مقدار کمتری کافئین در ترکیبات قهوه سبز سهله نسبت به قهوه معمولی ، استفاده از آن برای بدن مناسب تر بوده وبا مصرف قهوه سبز فرد کمتر به عوارض ناشی ا کافئین موجود در قهوه دچار خواهد شد.

قهوه سبز در واقع همان قهوه نارس می باشد و به دلیل رنگ سبز آن به قهوه سبز شهرت یافته است ،قرص ها و نوشیدنی ها و عصاره های قهوه سبز از این میه ی کال سبز رنگ تهه می شوند، قهوه سبز طعمی متفاوت با قهوه معمولی دارد و بیشتر مانند یک داروی گیاهی می باشد تا یک نوشیدنی کافئین دار مانند قهوه باشد.

در ترکیبات قهوه سهله به میزان ۲۰ درصد کمتر از قهوه معمولی کافئین وجود دارد ، هم چنین اسید کلروژنیک که یک ماده ی موثر برای بدن است در ترکیبات قهوه سبز از قهوه معمولی بیشتر می باشد ، یبه همین دلیل قهوه ی سبز نسبت به قهوه معمولی مواد موثر بیشتری را برای بدن دردرون خود جای داده است.

اسید کلروژنیک که یک نوع اسید کافئیک می باشد ، در ترکیبات قهوه سبز و قهوه معمولی وجود دارد ، مقدار ۵۰۰تا ۸۰۰میلی گرم اسید کلروژنیک در تر کیبات قهوه معمولی وجود دارد ولی میزان وجود این اسید در ترکیبات قهوه سبز بسیار بیشتر است.

اسید کلروژنیک را می توان در میوه هایی مانند سیب، گلابی، بلوبری و توت فرنگی نیز مشاهده کرد، این اسید به عنوان یک آنتی اکسیدان برای سیستم عصبی عمل کرده و عواملی را که سبب ایجاد التهاب در سیستم عصبی می شوند را مهار می سازد ، هم چنین قهوه سبز به عنوان ملین نیز برای افراد مبتلا به یبوست به کار گرفته می شود.

اسید کلروژنیک وجود در ترکیبات قهوه سبز به عنوان یک صفرا آور بوده و جریان صفرا را از سمت کیسه صفرا به سمت روده افزایش می دهدو مانع از تجمع صفرا در کیسه ی صفرا می شود ، به همین دلیل از تشکیل شدن سنگ در کیسه صفرا پیش گیری می شود.

هر دانه از قهوه ی سبز سهله دارای ۶ تا ۷ درصد اسید کلروژنیک می باشد ولی این یزان در قهوه معمولی بسیار کمتر می باشد ، به همین دلیل ترکیبات قهوه سبز خاصیت ضد سرطانی داشته و قهوه سبز جزء مواد دارویی به حساب می آید، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در قهوه سبز سبب افزایش میزان چربی سوزی در بدن شده و برای لاغری و کاهش وزن بسیار مناسب می باشد.

 

به دلیل این که ترکیبات قهوه سبز لاغری سهله دارای مقدار کافئین کمتری نسبت به قهوه معمولی می باشد ، مقدار انرژی را در بدن افزایش داده ، در نتیجه ضربان قلب و فعالیت های سیستم های قلبی عروقی نیز افزایش پیدا می کند، هم چنین اسید کلروژنیک موجود در تر کیبات قهوه سبز سبب می شود که فشار خون در بدن کاهش پیدا کند، به همین دلیل از قهوه سبز برای کاهش فشار خون استفاده ی شود.

 

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

آردینی اوخو
جمعه 4 اسفند 1396
بؤلوملر :