بهترنی مندل های قهوه سبز لاغری

دمنوش لاغری سهله

0 گؤروش
یازار:‌

آیا قهوه‌ ی سبز لاغرکننده است؟

کم کردن وزن٬ چربی سوزی و رسیدن به تناسب اندام دغدغه ای است که در سرتاسر دنیا مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند. برای کاهش وزن روش های گوناگونی پیشنها می شود اما اخیراً مکمل‌هایی با نام دمنوش قهوه سبز سهله وارد بازار شده است که ادعای چربی‌سوز می‌کند. شاید افراد زیادی هستند که به دنبال لاغری بی دردسر و راه های سریع هستند. با ادعای تولیدکنندگان مکمل‌های قهوه سبز این گیاه دارای اثرات کاهش وزن است. علت اصلی کاهش وزن با مصرف قهوه معمولی محتوای بالای کافئین آن است.از ویژگی های که کافئین قهوه سبز می توان به تحریک چربی سوزی٬ سرکوب چربی‌سازی در بدن٬ افزایش سطح انرژی بدن و اثرات گرمازایی اشاره کرد. در حقیقت کافئین موجود در قهوه سبز لاغری بسیار کمتر از قهوه معمولی است. در حدی که نمی توان علت اثرات لاغری این گیاه را به کافئین آن نسبت داد. در واقع مواد شیمیایی دیگری مانند کلروژنیک اسید موجود در این گیاه علت اثرات لاغرکننده آن است.
آیا قهوه سبز لاغر کننده است
مصرف قهوه سبز رژیمی با تاثیری که بر کاهش اشتها و ایجاد سیری می کند باعث کاهش وزن شده و به تناسب اندام کمک می کند. از خواصی که نوشیدنی قهوه سبز اصل در این زمینه دارد چربی‌سوزی قوی و کاهش اشتهای موثر است. این نوشیدنی سریع‌الاثر بوده و کاهش وزن باور نکردنی به دنبال دارد. با مصرف قهوه می توان از خواص انرژی‌ دهنده آن در طول روز بهره برد. روش های طب سنتی و داروهای گیاهی برای لاغر شدن نسبت به داروهای شیمیایی عوارضی به همراه ندارد. متاسفانه این روزها بازار پر از داروهای شیمیایی شده که مژده ی لاغری و کاهش وزن را به مخاطبان می دهد. مسلما مواد شیمیایی خطرات و عوارض جانبی فراوانی به همراه دارد. در حالی که طب سنتی با استفاده از روش های درمانی گیاهی و سالم درمان موثرتری را پیشنهاد می کند. شاید در میان شلوغی بازار دارو و روش های رسیدن به تناسب اندام انتخاب سخت باشد اما با کمی تحقیق و مشورت با افراد متخصص مطمئنا قهوه ی سبز را بهترین روش خواهید دانست.
مصرف قهوه سبز لاغر کننده است
شاید این سوال برای همه پیش بیاید که آیا دمنوش لاغری سهله واقعا لاغر کننده است؟ شاید خیلی ها این نکات مثبت را تبلیغات تولیدکنندگان می دانند اما در حقیقیت قهوه ی سبز حاوی نوعی آنتی‌اکسیدان قوی است. با توجه به مطالعات انجام شده این آنتی‌اکسیدان به تنظیم فشار‌خون کمک می کند. علاوه بر این نوشیدنی قهوه ی سبز به مقاومت در مقابل انسولین و کنترل قند خون به بدن کمک می رساند. با توجه به خواص بی نظیر این ماده ی گیاهی باید به دفع شدید صفرا و به‌دنبال آن کاهش کلسترول در بدن نیز اشاره داشت. علاوه بر این موارد ذکر شده، قهوه سبز مانع جذب برخی قندها می‌شود. که در‌ نتیجه اختلال در جذب قندها، مانع ورود انرژی زیاد به بدن می شود. این نتایج بدست آمده طی تحقیقات و مطالعات انجام شده کسب شده است.

 

اما مطمئنا آزمایشات بیشتری به روی این ماده انجام می گیرد تا علت این ویزگی های معجزه گر بیشتر روشن شود. شاید سوال خیلی ها در مورد مصرف قهوه ی سرد این باشد که آیا می توان به هر اندازه در طول روز مصرف کرد؟ مطمئنا زیاده روی در هر امری پسندیده نیست. برای کسب خواص مفید دمنوش قهوه سبز نیز باید آن را در حد منطقی مصرف کرد. در غیر این صورت به جای فایده، به بدن ضرر می‌ رساند. اگر قهوه سبز بیش از اندازه مصرف شود نه تنها مفید نیست بلکه مشکلات و عوارضی را به‌دنبال خواهد داشت. مصرف افراطی این نوشیدنی باعث افزایش ماده در خون می‌شود که می تواند باعث سفت شدن دیواره قلب و عروق شود.

 

قهوه سبز لاغری , قهوه ی سبز , خرید قهوه سبز , دمنوش قهوه سبز , قهوه ی سبز لاغری , چای قهوه سبز , قهوه سبز اصل 

دوشنبه 21 اسفند 1396
بؤلوملر :