بهترنی مندل های قهوه سبز لاغری

اطلاعات بیشتر در مورد گیاه قهوه سبز

0 گؤروش
یازار:‌

اطلاعات بیشتر در مورد گیاه قهوه سبز

این روزها مصرف قهوه سبز توانسته مخاطبان زیادی را به خود جلب کند. شاید فکر کنید قهوه سبز محصولی متفاوت است یا اینکه در اثر تغییر ژنتیک قهوه بدست می آید. در این مطلب قرار است اطلاعاتی در مورد قهوه سبز اراسه شود. در واقع قهوه سبز همان قهوه معمولی است که به صورت روزانه مور مصرف قرار می گیرد با این تفاوت که قهوه ی سبز هنوز رُست نشده است بنابراین دارای رنگ سبز است. قهوه در حالت اولیه به رنگ همین قهوه سبز است که در اثر تفت دادن و برشته شدن به رنگ قهوه ای در می آورند. با مصرف قهوه سبز خواهید فهمید که نسبت به قهوه ی معمولی طعمی تلخ تر و عطری ای دل انگیزتر دارد. اما قرص‌های مکمل و یا نوشیدنی‌های قهوه ی سبز که این روزها وارد بازار شده که توانسته اند مزه ی آن را دلچسب تر کنند و همچنین مصرف قهوه سبز را بیشتر کنند. البته مصرف قهوه سبز لاغری بیشتر به یک نوشیدنی گیاهی شبیه است. مصرف قهوه ی سبز با توجه به تاثیری که به روی کاهش اشتها می گذارد روند کاهش وزن را به دنبال داردبا مصرف قهوه سبز شخص احساس سیری می کند و باعث می شود که غذای کمتری بخورد. علاوه بر این از خاصیت های قهوه ی سبز قدرت چربی سوزی بالای آن است. به همین دلیل امروزه برای کاهش وزن٬ لاغر شدن و رسیدن به تناسب اندام قهوه سبز تبدیل به محصول پر مخاطبی شده است.
اطلاعاتی در مورد قهوه سبز

کلروژنیک اسید نوعی کافئیک اسید است که مقدار آن در قهوه معمولی کمتر یافت می‌شود. به طور متوسط در هر لیتر قهوه معمولی ۵۰۰-۸۰۰ میلی گرم کلروژنیک اسید موجود است و به مراتب میزان کلروژنیک اسید در قهوه سبز بیشتر از این مقدار است. از دیگر تفاوت چای قهوه سبز نسبت به قهوه معمولی مقدار کافئین کمتر آن است. به طور متوسط قهوه ی سبز حدود ۲۰ درصد قهوه معمولی کافئین بیشتری دارد؛ درنتیجه عوارض ناشی ازکافئین در آن کمتر است و در عوض از مقادیر فراوانی کلروژنیک اسید برخوردار است. دانه‌های قهوه سبز به نسبت قهوه ی معمولی از ۶-۷ درصد کلروژنیک اسید بیشتری برخوردار است. مصرف قهوه سبز میزان ابتلا به بیماری‌های کیسه صفرا، سیروز کبدی و سرطان کبد را کاهش می‌دهد. کافئین فشارخون را افزایش می دهد و همچنین انرژی در دسترس بدن افزایش می‌یابد. در نتیجه فشارخون، ضربان قلب و فعالیت سیتسم قلبی عروقی بالا می رود. اما کلروژنیک اسید باعث کاهش این روند می‌شود. قهوه سبز به علت کلروژنیک اسید بالاتر و کافئین کمتر که دارد از اثرات ضد فشار خون برخوردار است.
اطلاعاتی در مورد قهوه سبز

البته قهوه ی سبز لاغری  مانند هر چیز دیگری زیادی روی و افراط در مصرف آن از مانع خواص آن می شود. علاوه بر این وجود کلروژنیک اسید در قهوه سبز از دیگر علل ضد سرطانی بودن این گیاه است. برای افراد دیابتی مصرف قهوه ی سبز به مراتب بهتر از قهوه ی معمولی است. قهوه سبز به دلیل کلروژنیک اسیدی که دارد از خاصیت فراوانی بهره مند است. کلروژنیک اسید در سیستم عصبی به عنوان یک آنتی اکسیدان فعالیت دارد و یکی از خاصیت های آن سرکوب التهاب در سیستم عصبی است و در افراد مبتلا به یبوست به عنوان یک ملین کاربرد دارد. اثرات ضددیابتی کلروژنیک اسید موجود در قهوه لاغری سهله بیشتر است. این ماده باعث کاهش جذب گلوکز غذا توسط روده‌ها و نیز افزایش جذب گلوکز موجود در خون توسط ماهیچه‌ها می شود. این عوامل باعث کاهش گلوکز موجود در خون می‌شوند و در نتیجه کاهش قند خون را به دنبال دارد. علاوه بر این کلروژنیک اسید موجود در قهوه سبز یک صفراآور است. مصرف قهوه سبز جهت پیشگیری و درمان سنگ‌های کیسه صفرا گیاهان صفرا آور مفید است. این نوشیدنی باعث افزایش جریان صفرا از کیسه صفرا به سمت روده می شود. مصرف قهوه سبز به صورت روزانه از تجمع صفرا در کیسه صفرا جلوگیری می‌کند و از تشکیل سنگ‌های صفراوی جلوگیری می کند.

 

طریقه مصرف قهوه سبز سهله , قیمت قهوه سبز سهله , چای سهله , قیمت قهوه سهله , دمنوش قهوه سهله , قیمت قهوه سبز , قهوه سبز , خرید قهوه سبز اصل

شنبه 29 اردیبهشت 1397
بؤلوملر :